Noordelijk congres

Dat was hem dan, de eerste editie van het Noordelijk Congres! Het was een geweldige eerste editie, met dank aan alle deelnemers, sprekers en sponsoren.

Dat was hem dan, de eerste editie van het Noordelijk Congres!

Om 08:00 begon het Martini Plaza in Groningen zich te vullen met deelnemers. Frank van der Lende opende een uur laten, samen met alle deelnemers, het congres. Er volgden verschillende workshops en sprekers gedurende de dag. 

Er vonden ontmoetingen plaats, er werd kennis gedeeld en geleerd van elkaar. Precies waar het Noordelijk Congres voor bedoeld is. Het was een geweldige eerste editie, met dank aan alle deelnemers, sprekers en sponsoren.

Meer

Nieuws

Deelname levenspad

Netwerk Dementie Groningen maakt vanaf nu gebruik van Levenspad Dementie. Een stap die helpt om mensen met dementie, naasten en professionals sneller de weg te laten vinden naar passende informatie.