Dat was hem dan, de eerste editie van het Noordelijk Congres!
Om 08:00 begon het Martini Plaza in Groningen zich te vullen met deelnemers. Frank van der Lende opende een uur laten, samen met alle deelnemers, het congres. Er volgden verschillende workshops en sprekers gedurende de dag.
Er vonden ontmoetingen plaats, er werd kennis gedeeld en geleerd van elkaar. Precies waar het Noordelijk Congres voor bedoeld is. Het was een geweldige eerste editie, met dank aan alle deelnemers, sprekers en sponsoren.
Noordelijk congres
Dat was hem dan, de eerste editie van het Noordelijk Congres! Het was een geweldige eerste editie, met dank aan alle deelnemers, sprekers en sponsoren.